Jelentkezés feltételei
/ Borászat

Tisztelt Jelentkező Borászat!

A rendezvény időpontja: 2024. május 16-19.

Kérjük jelölje be jelentkezésnél, mely napokon vállalja a részvételt!

Idén 4 naposra bővül a fesztivál, a vasárnapi napon is lesznek kisebb programok. A rendezvény első napja, május 16. szakmai nap, illetve 0. nap, amikor a borászatok különböző konferenciákon, bemutatókon vehetnek részt, de a pincék korlátozott számban lesznek nyitva. A szakmai napról később adunk tájékoztatást.

Vasárnap, május 19-én szintén korlátozottan lesznek nyitva a pincék. Kérjük, hogy a jelentkezés során jelölje, be hány napot tud jelen lenni, ami alapján meg tudjuk határozni a Borászat helyszínét. Amennyiben van már pincetulajdonos partnere, jelezze számunkra a Megjegyzés rovatban.

 

REGISZTRÁCIÓS DÍJ, JELENTKEZÉS

A fesztiválon való részvétel regisztrációhoz kötött, melynek díja bruttó 50.000 Ft, amely az elfogadott regisztrációt követően kerül majd befizetésre. A regisztráció nem garantálja a részvételt a fesztiválon, a választás jogát fenntartjuk. A jelentkező borászat az árusítóhelyek kiosztásánál kerülhet magánpincéhez is, vagy akár saját sátorral is kitelepülhet. Faházas kitelepülésre nincs lehetőség.

Kérjük, hogy hozza magával a fesztiválon használt eszközeit (hűtő, lámpa, installációs eszközök). Amennyiben szüksége van valamilyen eszközre, azt jelezze a jelentkezési űrlap kitöltésénél.

Sátrat, lámpát, asztalt korlátozott számban, bérleti díj ellenében tudunk biztosítani, melynek díját csak a regisztrációk lezárása után tudjuk megmondani.

 

A REGISZTRÁCIÓVAL A JELENTKEZŐ VÁLLALJA AZ ALÁBBI FELTÉTELEK ELFOGADÁSÁT:

A pincék az alábbiak szerint tartanak nyitva, ekkor van lehetőség árulni:

• május 16. csütörtök 0. nap: csak szakmai és sportprogram, nincs lehetőség árusításra!

KITELEPÜLÉS MÁJUS 17-étől!

• május 17. péntek 16:00-24:00 óráig: koncertek és egyéb programok

• május 18. szombat 14:00-24:00 óráig: koncertek és egyéb programok

• május 19. vasárnap 10:00-23:00 óráig: piknik és családi programok, a pincék egyéni nyitvatartással nyitnak.

A rendezvény a pincesorokon nyilvános, illetve ingyenesen látogatható (kivéve néhány jegyvásárláshoz kötött kóstolót), amelynek keretében kb. 60 pince és helyszín várja a látogatókat. A fesztivál ideje alatt a város vendéglői gondoskodnak az étkekről, és természetesen zenészekben sem lesz hiány.

A múlt évi rendezvényünkön több mint 27.000 embert vett részt, az idén több mint 30.000 embert várunk a négy nap alatt.

A Miskolczi Borbarátok Társasága részéről a helyszínen fog tartózkodni egy Borbarát házigazda, aki minden, a rendezvénnyel kapcsolatos információt - szükség esetén segítséget - meg fog adni. A Házigazda elérhetőségét a későbbiekben fogjuk közreadni.

 

POHARAK

Az idei évben is szerepet kap a fesztiválpohár. Minden borászatot kötelezünk, hogy a szervező cég által forgalmazott poharakból borászatonként vásároljon meg 30 darabot 1200 forintos egységáron. A fesztiválpohár egységes eladási ára 1500 forint. Így kerüljük el azt, hogy műanyag, vagy más egyéb pohárban ne kerüljön bor kiszolgálásra. A poharakat a vendégek a pohárpontokon tudják visszaváltani 800 Ft-os áron.

A poharak megvásárlását készpénzes értékesítéssel biztosítjuk, az átvétel módját később közöljük. Amennyiben a pohárkészlete elfogy, további poharakat a Pohárpontokon tud majd vásárolni korlátozott mennyiségben. A visszamaradt, tiszta, használatlan poharakat a Pohárpontokon a vásárlási egységárán visszavesszük.

A rendezvény ideje alatt kérjük, hogy kínált borait csak a fesztiválpohárban szolgálja ki. Természetesen amennyiben a kedves vendég hoz magával üvegpoharat, abba is nyugodtan ki lehet szolgálni.

Célunkká tűztük rendezvényünk fenntarthatóbbá tételét, az ökológiai lábnyomunk fokozatos csökkentését. A kiváló szórakozás mellett a környezettudatos életmód fontosságára is felhívjuk vendégeink figyelmét. Idén lecseréljük a korábban használt re-poharakat környezetbarát lebomló papírpoharakra, amelyek újrahasznosítással készülnek, illetve a használt poharak is újrahasznosulnak majd. A használt papírpoharakhoz egyéni gyűjtőket helyezünk ki.

A papírpoharakat (3,5 és 5 dl) a többi pohár átvételével együtt biztosítjuk 50 db-os csomagolásokban, egységes 100 Ft-os egységáron, eladási ára 200 Ft.

 

EGYSÉGESSÉG

Számunkra fontos az Avasi Borangolás brandje, reméljük, Önnek is az! Ossza meg Ön is saját Facebook oldalán, hogy részt vesz a rendezvényen. Azért, hogy az egységes arculatot megtartsuk, a poszthoz vagy Facebook eseményhez elkészítjük az Avasi Borangolás arculatának megfelelő grafikát, cserébe kérjük, hogy ezt használja! A regisztráció során kérjük, hogy olyan fotót töltsön fel, amelyből grafikusunk elkészítheti ezt a grafikai anyagot, és ezt a későbbiekben a regisztráció során megadott e-mail címre fogjuk megküldeni.

A feltöltött fotó mérete és formátuma:
- jpg, png vagy tiff fájlformátum
- fekvő formátum
- minimum szélesség 2500 px
- ne tartalmazzon jogsértő vagy bántó tartalmakat
- ne legyen rajta semmilyen szöveges tartalom, (termék)hirdetés vagy zsúfolt háttér

 

A KITELEPÜLÉS FELTÉTELEI

A regisztráció határideje: 2024. április 15.

A kitelepülés feltétele a regisztrációs díj befizetése. Várhatóan április 19-ig mindenkinek visszajelzünk részvételéről. Amennyiben elfogadjuk regisztrációját, abban az esetben díjbekérőt küldünk a regisztrációnál megadott e-mail címre, és kérjük május 6-ig átutalással megfizetni a regisztrációs díjat a megadott számlaszámra.

A szerződés a Miskolczi Borbarátok Társasága Egyesület által hivatalosan megbízott rendezvényszervező cég, a Mount Event Projekt Kft. és az Ön borászata közt jön létre.
A szerződő cég adatai:
Név: Mount Event Projekt Kft.
Székhelye: 3529 Miskolc, Aulich Lajos utca 22.
Adószáma: 12805053-2-05
Bankszámla szám: Erste Bank Hungary Nyrt. 11600006-00000000-93401959

 

BEHAJTÁS ÉS PARKOLÁS

Az Ön kijelölt borospincéjéről a fesztivál előtt 2 héttel küldjük meg a tájékoztatást, illetve elérhetőséget a pincetulajdonoshoz.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendezvény teljes területe lezárásra kerül és csak behajtási engedéllyel lehet megközelíteni pénteken 14:00, szombaton 12:00, vasárnap 10:00 óra után. Kérjük, hogy eddig az időpontig fejezzék be az áruszállítást, pakolást, és a gépkocsival parkoljanak le a parkolókba. Behajtás a későbbiekben csak behajtási engedéllyel lehetséges (leadás legkésőbb május 10-ig), ezért kérjük, hogy a jelentkezési űrlapon adja meg rendszámát is!

A fesztivál területén parkolási lehetőség nincs, az Önhöz legközelebbi parkolót az Önnek kijelölt borbarát házigazdája fogja megmutatni. A rendezvény ideje alatt a pincesoron autót parkoltatni tilos. Kérjük, hogy érkezésénél ezt az időtartamot is vegye figyelembe, a parkoló 5 perc séta távolságra van.

 

EGYÉB

A környezettudatos szemlélet jegyében az üveg- és a papírhulladék szelektíven kerül gyűjtésre. Kérjük, hogy a keletkezett szemetet ennek megfelelően a kijelölt hulladékgyűjtőkben helyezze el.

A fesztivál részletes programjáról az Avasi Borangolás Facebook oldalán: https://www.facebook.com/avasiborangolas/ illetve a www.borangolas.hu oldalon tájékozódhat.