Tisztelt Jelentkező Borászat!
Tájékoztatjuk, hogy regisztrációja a jelen tájékoztatóban részletezett jelentkezési feltételek - mint szerződési kikötések - elfogadásának is minősül.
A rendezvényen való részvétel a borászatok részére az idén is térítésmentes, nem kell bérleti díjat fizetni a vendéglátó pincékben, viszont a fesztiválon való részvétel regisztrációhoz kötött, melynek díja bruttó 40.000 Ft, amely az elfogadott regisztrációt követően kerül majd befizetésre.
A jelentkező borászat az árusítóhelyek kiosztásánál kerülhet magánpincéhez is, vagy akár saját sátorral is kitelepülhet. Faházas kitelepülésre nincs lehetőség.
Sátrat, lámpát, asztalt korlátozott számban, bérleti díj ellenében tudunk biztosítani, melynek díját csak a regisztrációk lezárása után tudjuk megmondani.
A regisztráció nem garantálja a részvételt a fesztiválon, a választás jogát fenntartjuk.
A regisztrációval a jelentkező vállalja az alábbi részvételi feltételeket:
A rendezvény tervezett időpontja: 2023. május 11-13-ig, amelyből a rendezvény első napja szakmai nap, amikor a borászatok különböző konferenciákon, bemutatókon vehetnek részt, melyre regisztrációs lehetőséget biztosítunk, de a részvétel önköltséges. A konferenciákról később adunk tájékoztatást.
A pincék május 12-én és 13-án az alábbiak szerint tartanak nyitva, ekkor van lehetőség az árusításra:
A rendezvény a pincesorokon nyilvános, illetve ingyenesen látogatható, amelynek keretében 50 pince és helyszín várja a látogatókat. A fesztivál ideje alatt a város vendéglői gondoskodnak az étkekről, és természetesen zenészekben sem lesz hiány.
A múlt évi rendezvényünkön több mint 21 000 embert vett részt, az idén több mint 23 000 ezer embert várunk a két nap alatt.
A Miskolczi Borbarátok Társasága részéről a helyszínen fog tartózkodni egy Borbarát házigazda, aki minden, a rendezvénnyel kapcsolatos információt - szükség esetén segítséget - meg fog adni. A házigazda elérhetőségét a későbbiekben fogjuk közreadni.
Az idei évben is szerepet kap a fesztiválpohár. Minden borászatot kötelezünk, hogy a szervező cég által forgalmazott poharakból borászatonként vásároljon meg 30 darabot 1200 forintos egységáron. A fesztiválpohár egységes eladási ára 1500 forint. Így kerüljük el azt, hogy műanyag, vagy más egyéb pohárban ne kerüljön bor kiszolgálásra. A poharakat a vendégek a pohárpontokon tudják visszaváltani 800 Ft-os áron.
A poharak megvásárlását a helyszín elfoglalásával egyidőben készpénzes értékesítéssel biztosítjuk. Amennyiben a minimális készlet elfogy, kérjük értesítse a Borbarát házigazdáját vagy a szervezőket. A további poharakat bizományban adjuk át, melynek elszámolása a rendezvény végén történik. Elszámolás hiányában a poharakat teljes áron kiszámlázzuk a borászat részére. A visszamaradt, használatlan poharakat a vásárlási egységáron visszavesszük.
A rendezvény ideje alatt kérjük, hogy kínált borait vagy üvegben, vagy kimérve csak a borászat által megvásárolt, vagy a rendező által a vendégek számára több pohárponton árusított fesztiválpohárban szolgálja ki. Természetesen amennyiben a kedves vendég hoz magával üvegpoharat, abba is nyugodtan ki lehet szolgálni.
Ismét használatos lesz a fesztiválon a re-pohár. Ez egy környezetbarát, újra felhasználható pohár, amelyet a látogatók megvásárolhatnak a pohárpontokon, és ha már nincs rá szükségük, vissza tudják váltani. Így a re-poharak használatával a hulladék keletkezése nagyban csökkenthető. Kérjük, hogy a re-poharakba csak fröccsöt, szörpöt, üdítőt szolgáljanak ki, kerüljék a műanyagokba a borral való kiszolgálást.
Kötelezzük a résztvevő borászatokat, hogy vegyenek minden re-pohár típusból 20-20 db-ot.
Átvételi ára borászatok részére:
5 dl: 600 Ft / db,
4 dl: 450 Ft / db
2 dl: 300 Ft / db
Eladási ára vendégek részére:
5 dl: 800 Ft / db,
4 dl: 600 Ft / db
2 dl: 400 Ft / db
A re-poharak változtatási jogát fenntartjuk! Változhat a repohár vásárlás ára és minősége újrahasznosított pohárra, melynek az árai is más lesz.
Kérjük, hogy hozza magával a fesztiválon használt eszközeit (hűtő, lámpa, installációs eszközök). Amennyiben szüksége van valamilyen eszközre, azt jelezze a jelentkezési űrlap kitöltésénél. Korlátozott számban tudunk biztosítani sátrat, lámpát, asztalt.
A környezettudatos szemlélet jegyében az üveg- és a papírhulladék szelektíven kerül gyűjtésre. Kérjük, hogy a keletkezett szemetet ennek megfelelően a kijelölt hulladékgyűjtőkben helyezze el.
Számunkra fontos az Avasi Borangolás brandje, reméljük, Önnek is az! Ossza meg Ön is saját Facebook oldalán, hogy részt vesz a rendezvényen. Azért, hogy az egységes arculatot megtartsuk, a poszthoz vagy Facebook eseményhez elkészítjük az Avasi Borangolás arculatának megfelelő grafikát, cserébe kérjük, hogy ezt használja! A regisztráció során kérjük, hogy olyan fotót töltsön fel, amelyből grafikusunk elkészítheti ezt a grafikai anyagot, és ezt a későbbiekben a regisztráció során megadott e-mail címre fogunk megküldeni.
A feltöltött fotó mérete és formátuma:
- jpg, png vagy tiff fájlformátum
- fekvő formátum
- minimum szélesség 2500 px
- ne tartalmazzon jogsértő vagy bántó tartalmakat
- ne legyen rajta semilyen szöveges tartalom, (termék)hirdetés vagy zsúfolt háttér
A kitelepülés feltétele a regisztrációs díj befizetése. Amennyiben elfogadjuk regisztrációját, abban az esetben díjbekérőt küldünk a regisztrációnál megadott e-mail címre, és kérjük május 2-ig átutalással megfizetni a regisztrációs díjat a megadott számlaszámra.
A regisztráció határideje: 2023. április 03.
A szerződés a Miskolczi Borbarátok Társasága Egyesület által hivatalosan megbízott rendezvényszervező cég, a Mount Event Projekt Kft. és az Ön borászata közt jön létre.
A szerződő cég adatai:
Név: Mount Event Projekt Kft.
Székhelye: 3529 Miskolc, Aulich Lajos utca 22.
Adószáma: 12805053-2-05
Az Ön kijelölt borospincéjéről a fesztivál előtt 2 héttel küldjük meg a tájékoztatást, illetve elérhetőséget a pincetulajdonoshoz. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rendezvény teljes területe lezárásra kerül és csak behajtási engedéllyel lehet megközelíteni 14.00 óra után. Kérjük, hogy eddig az időpontig fejezzék be az áruszállítást, pakolást, és a gépkocsival parkoljanak le a parkolókba. Behajtás a későbbiekben csak behajtási engedéllyel lehetséges (leadás május 2-ig), ezért kérjük, hogy a jelentkezési űrlapon adja meg rendszámát is!
A fesztivál területén parkolási lehetőség nincs, az Önhöz legközelebbi parkolót az Önnek kijelölt borbarát házigazdája fogja megmutatni. A rendezvény ideje alatt a pincesoron autót parkoltatni tilos. Kérjük, hogy érkezésénél ezt az időtartamot is vegye figyelembe, a parkoló 5 perc séta távolságra van.
A fesztivál részletes programjáról az Avasi Borangolás Facebook oldalán: https://www.facebook.com/avasiborangolas/
illetve a www.borangolas.hu oldalon tájékozódhat.
Demeter Tibor
Elnök
Miskolczi Borbarátok Társasága Egyesület